mia2b.jpg (4487 bytes)

מעריב  3002
נובמבר 6

''נעשה הכל כדי למנוע את העסקה''

אורי ארזי ואיתן רבין


בני משפחתו של רון ארד חשים נבגדים * אתמול הם סירבו להתראיין, אבל הבטיחו שהמילה האחרונה טרם נאמרה

בני משפחתו של רון ארד סירבו אתמול להתראיין בנושא עסקת השבויים, שאינה כוללת את יקירם, אך הסכימו לומר: ''נעשה הכל כדי למנוע את העסקה''.

גורם המקורב למשפחה סיפר אתמול, כי בני המשפחה כועסים מאוד: ''הם מרגישים שבגדו בהם ויעשו הכל על מנת למנוע את החזרתו של דיראני במסגרת עסקת השבויים. המשפחה תומכת, כמובן, בהחזרתם הביתה של בני אברהם, עדי אביטן, עומאר סועאד ואלחנן טננבאום, אבל לא במחיר של שחרור האיש שחטף את רון''.

ואילו חבריו של רון, שהמשיכו אתמול במסע ההצדעה לכבודו, הגיעו אתמול להוד-השרון, העיר בה גדל. ''אנחנו רוצים שכל עסקה עליו תחליט ממשלת ישראל תכלול גם את רון'', אמר דני זונשיין, חברו של רון לקורס טיס 87.

מטרת הצעדה, שיצאה לדרך שלשום, להחזיר את עניינו של רון לסדר היום הציבורי ובמקביל להחתים יותר ויותר אנשים על העצומה שקוראת להחזירו הביתה. ''אנחנו יודעים רק דבר אחד'', אמר אתמול זונשיין, ''על פי ועדת וינוגרד רון ארד בחיים. חשוב לנו להנחיל את הערכים עליהם התחנכנו, ואשר לפיהם אסור להפקיר חייל בידי האויב. זהו מסר שבא מתוך מקום של חברות ורעות''.

הטייסים הבטיחו להמשיך במאבקם, עדשמדינת ישראל והגורמים הרלוונטיים יעשו הכל על מנת לאתר את רון ולהביאו הביתה. ביום שישי מתכננים הטייסים לצעוד מבנייני האומה אל בית הנשיא, ולהגיש לו את העצומה החתומה.06-nov-03 05:03:52

Return to Archive