mia2b.jpg (4487 bytes)

מעריב  2000
אוקטובר 17

נסראללה: "כנראה שלישראל לא אכפת מהשבויים"

שפי גבאי ואור הלר


קרובי משפחה של סמ"ר בני אברהם: "זו מלחמה פסיכולוגית, צריך להיות חזקים"

"אני לא מוכן למסור או לדווח לישראל דבר או חצי דבר על מצבם של שלושת החיילים החטופים - אלא תמורת שחרור אסירים חיים בבתי הכלא הישראלים", כך אמר אתמול מזכ"ל החיזבאללה, שייח' חסאן נסראללה, במסיבת עיתונאים שערך בביירות.

עוד אמר מנהיג החיזבאללה: "כנראה שלישראל לא אכפת מהשבויים, כיוון שעד עד היום לא יצרה כל קשר איתנו. לעומת זאת - חיזבאללה אחראי על כל אסיר לבנוני או ערבי". בדבריו התייחס נסראללה גם לאפשרות שישראל תתקוף את לבנון. "אני חוזר ואומר לישראל כי כל פעולה נגד לבנון תיתקל במהלומת נגד, כמו קטיושות ליישובי הגליל. אני מייעץ לישראל להתחיל במשא ומתן לשחרורם של השלושה פלוס האחד - שלושת החיילים ואיש המוסד".

"נאסראללה יכול להגיד מה שהוא רוצה, אבל אנחנו ושאר המשפחות צריכים להיות חזקים כמו אבן וברזל", כך אמר אתמול קרוב משפחה של החייל החטוף סמ"ר בני אברהם.

במשפחתו של אברהם - בבני-ברק, אמרו אמש כי הם סומכים לחלוטין על הממשלה וצה"ל כי יעשו הכל כדי להחזיר את הבנים הביתה. "אסור להסתמך על דברי נאסראללה. זה הכל לוחמה פסיכולוגית. אנחנו יודעים שעושים הכל כדי להחזיר אותם.החיזבא ללה דורש שנשחרר אסירים רק כדי שמיהו יוכל לראות את החטופים - וזה דבר לא מקובל", אמר קרוב משפחה.

במשפחת אברהם הביעו אמש סיפוק מהודעת צה"ל, שהפריכה את השמועות שלפיהן שלושת החיילים שנחטפו הגיעו לגבול כדי לעסוק בסחר בסמים.

Return to Archive